Membrány jsou umístěny mezi válcem a karburátorem. Zajišťují to, že směs může proudit jen směrem do válce a ne na druhou stranu. Když ve válci probíhá sání a píst stlačuje směs v klikové skříni, vytváří přetlak, který by jinak způsobil, že se část směsi vrátí do karburátoru. Dnes tyto membrány používají všechny moderní dvoutaktní motory. Rozvod tedy není klasicky pístem, ale těmito membránami, díky kterým může být pozitivně změněno časování a tím i delší doba sání a přesnější dávkování směsi.
U Yamahy DT125 jsou standardně montovány membrány laminátové, takže zde je možnost motoru dopřát něco navíc, co by mohlo zvýšit výkon. Psát sem, kde se dají koupit, by byla nejen reklama, ale hlavně by se mohlo lehce stát, že se by se zde tato informace stala neaktuální. S pomocí internetu to jistě zvládnete najít sami, nebo si o tom něco najděte na na našem fóru.
Původní článek z dt125.ic.cz přepracoval a doplnil: Bobo